Inloggen
Winkelmandje
Bezoek onze winkel en showroom in Lisse Snelle levering Hoog service niveau Kantoorhelden met kennis
De specialist voor uw kantoor!
Ontmoet alle kantoorhelden Klik hier
Meerkantoor - Voorpag - Big Slider 2

Onderhoud en reparatie


Printeronderhoud en reparatie


Uit onderzoek is gebleken dat bijna 60% van de storingen aan printapparatuur veroorzaakt worden door stof en vuil. Een groot deel van de reparaties kan dus worden voorkomen door regulier periodiek printeronderhoud. Onder normale kantooromstandigheden is 1 tot 2 keer per jaar preventief onderhoud voldoende. U voorkomt hinderlijke storingen en verlengt de levensduur van de apparatuur. Bij preventief onderhoud wordt het hele papiertraject gereinigd. Paperpickuprollen, doorvoerrollen, transferrollen, worden gereinigd waardoor zij hun grip weer terug krijgen en kunnen bij eventuele slijtage in overleg direct worden vervangen.

Groot onderhoud is nodig bij printers die geen regulier onderhoud hebben ondergaan of anders om het jaar. Bij groot onderhoud van bijvoorbeeld een laserprinter wordt naast het preventieve onderhoud onder andere de registratie-unit verwijderd en gereinigd. Ook de lenzen en spiegels van de laserscanner-unit en het ventilatiekanaal wordt onder handen genomen.


Voor preventief onderhoud en groot onderhoud hanteren wij vaste standaard tarieven. 


Kosten (preventief) onderhoud en/of reparatie printers:

  • Voorrijkosten € 95,00 excl. BTW excl. onderdelen en klein materiaal
  • Vervolgkosten arbeidsloon per 10 minuten € 19,50 excl. BTW  excl. onderdelen en klein materiaal

Onderdelen en klein materiaal (indien nodig) worden apart berekend.
 


Onderhoud en reparatie kantoormachines

Natuurlijk moet ook u erop kunnen vertrouwen dat kantoorapparatuur probleemloos functioneert. Helaas is de praktijk soms anders. Het is belangrijk dat als de techniek faalt, u zo snel mogelijk weer operationeel bent. Meerkantoor is specialist wanneer het gaat om techniek op uw kantoor en het oplossen van storingen hieraan.


Of het nu een papiervernietigersnijmachine of inbindapparaat betreft: stilstand kost geld! Wij werken hiervoor samen met een gespecialiseerde technische dienst die in heel Nederland op locatie het probleem bij u kan verhelpen.


Kosten (preventief) onderhoud en/of reparatie kantoormachines:

  • Voorrijkosten € 95,00 excl. BTW excl. onderdelen en klein materiaal
  • Vervolgkosten arbeidsloon per 10 minuten € 19,50 excl. BTW  excl. onderdelen en klein materiaal
 
Onderdelen en klein materiaal (indien nodig) worden apart berekend. 











Onderhoud en reparatie bureaustoelen

  - Wij geloven dat je beter presteert als je goed zit!

Goed zitten bestaat niet alleen uit het kopen van een goede stoel. Het gaat er ook om de stoel goed te gebruiken en hem in topconditie te houden. Om de stoel én de gebruiker (nog) duurzamer inzetbaar te maken bieden wij vele tools:

  • Technische APK; een uitgebreide onderhoudsbeurt, met name voor de bewegende delen van de stoelen.

  • Uitgebreide APK; een uitgebreide onderhoudsbeurt mét persoonlijke zitinstructie.

  • Cleaning; de micro-bacteriologische reiniging zorgt voor een schone, frisse en gezonde stoel.

  • Inhuisservice; wij zetten de producten op de werkplekken, voeren verpakkingsmateriaal af en verzorgen een zitinstructie.

  • Persoonlijke zitinstructie; omdat ook extra persoonlijke aandacht belangrijk is.



Technische APK

De techniek achter onze stoelen wordt steeds uitgebreider. Daarom hebben de bewegende delen ook onderhoud nodig om lang mee te kunnen gaan. Als u de technische APK aanvraagt, geven we de stoelen een uitgebreide onderhoudsbeurt. De stoelen worden gesmeerd en indien mogelijk direct gerepareerd, zodat u weer jarenlang goed zit. Onderdelen die kapot zijn kunnen worden vervangen tijdens een tweede bezoek. Uiteraard ontvangt u hiervoor vooraf een offerte. Dit pakket werkt op basis van uurtarief, voor € 75,00 excl. BTW per uur komt onze service expert bij u langs. Gemiddeld worden er 15 tot 20 stoelen per uur gecontroleerd. Er geldt een minimum van 1 uur. Verder gelden er voorrijkosten van € 95,00 excl. BTW per adres.


Uitbreiding APK

Dit is een uitbreiding op de bovengenoemde technische APK. Naast de uitgebreide onderhoudsbeurt krijgt iedere medewerker een zitinstructie waarbij de techniek en functies van zijn stoel wordt uitgelegd. Onze zitexpert komt bij de klant langs om de medewerkers te laten zien hoe ze het beste hun stoel kunnen instellen. Naast deze zitinstructie krijgen ze een werkplekpaspoort, waarin de medewerker de instellingen voor het beste zitcomfort noteert. Bij grotere projecten geeft de zitexpert een centrale presentatie, waarna hij per afdeling de stoelen instelt en vragen beantwoordt. Dit pakket met onderhoud en zitinstructie kost slechts € 13,50 per stoel. Er geldt een minimum van 15 stoelen.


Cleaning

U brengt dagelijks vele uren door op uw bureaustoel, en vaak is dat ook te zien. Maar na jarenlang gebruik zijn het niet alleen de vlekken die uw stoel vuil maken. Juist vuil dat niet meteen zichtbaar is levert de grootste problemen op. De groei van micro-organismen in de bekleding kan irritaties aan de luchtwegen en allergieën veroorzaken. Het algemeen advies is dan ook: laat stoelen minimaal elke drie jaar intensief reinigen, inclusief een micro-bacteriologische reiniging. Uw stoel ziet er na een professionele schoonmaakbeurt weer als nieuw uit. Het reinigen van de bureaustoel geeft een prettige, gezonde werkomgeving en een verlaging van het ziekteverzuim.

Aantal        Tarief excl. BTW per stoel
25 - 100         € 17,00
101 - 200         € 15,00
201 en meer         € 13,00









Voorwaarden Cleaning:

  • Wij reinigen op locatie in een door u beschikbaar gestelde ruimte op de begane grond (of als er een lift aanwezig is ook op andere verdiepingen), hier dient elektriciteit en stromend water tot onze beschikking te staan.
  • De te reinigen stoelen dient u zelf gegroepeerd in de beschikbare gestelde ruimte aan te leveren.
  • Minimale opdracht 25 stoelen
  • Voorrijkosten € 95,- excl. btw
  • Enkele stuks, autostoelen of -banken kunnen bij Interstuhl in Zoeterwoude ook gereinigd worden.
  • Prijzen zijn geldig indien uitvoering plaats kan vinden op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur.
  • Avondtoeslag (na 17:00 uur) is 10% - Weekendtoeslag is 30%
  • De machine maakt geluid dat vergelijkbaar is met een grote stofzuiger.
  • Na reinigen is het meubilair voor minimaal 3 uur niet bruikbaar. Huurmeubilair is op aanvraag beschikbaar.
  • Prijzen zijn gebaseerd op vervuiling in een normale kantooromgeving. Extreme vervuiling = toeslag (wordt vooraf beoordeeld door onze ervaren medewerkers).
  • Circa 98% van de vlekken zijn te verwijderen. Soms kan het zo zijn dat het niet mogelijk is om de stoel te reinigen, denk aan vlekken van nagellak, verf of correctievloeistof.
  • Is de stoel na reiniging niet schoon te krijgen, worden de kosten wel doorberekend.
  • Parkeergelegenheid dient beschikbaar te zijn, eventuele parkeergelden worden 1 op 1 doorbelast.
  • Annulering van de opdracht kan tot 48 uur voor opdracht. Na die tijd wordt 50% van de kosten doorberekend.

 

Inhuisservice

De inhuisservice basic is handig en kostenbesparend voor iedereen. De stoelen worden door de transporteur aangeleverd, uitgepakt, op de aangewezen werkplaats gebracht en neemt het verpakkingsmateriaal mee. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.


Persoonlijke zitinstructie

Een werkplek bestaat uit meer dan alleen een stoel, hoe belangrijk ook. Wij zijn ons ervan bewust dat het voor u belangrijk is ook de andere aspecten van de werkplek onder de loep te nemen. Aan de andere kant kennen we ook onze eigen beperkingen: onze collega’s zijn tenslotte geen bedrijfsfysiotherapeut. Daarom bieden we in samenwerking met Gardien bedrijfsfysiotherapie de werkplekinstructie aan. Bij zo’n instructie krijgt u of uw collega individueel voorlichting van de bedrijfsfysiotherapeut. De stoel wordt optimaal ingesteld en de werkhoogte van uw bureau ook. U krijgt uitleg over werkgerelateerde klachten en hoe u die kunt voorkomen of ermee om kunt gaan. Deze instructie duurt ongeveer 20 tot 25 minuten. Samen met Gardien bedrijfsfysiotherapie hebben we de werkplekinstructie zo opgezet dat u ermee voldoet aan artikel 8 van de arbowet betreffende voorlichting beeldschermwerk. Als er volgens de ergonoom na de werkplekinstructie aanpassingen moeten worden gedaan en dat advies wordt opgevolgd, dan voldoet u ook aan artikel 5.4 van het arbobesluit. Via ons kost een werkplekinstructie € 75,00 per medewerker (minimaal 10 deelnemers).


Wilt u meer informatie ontvangen of een vrijblijvende offerte? Neem dan contact met ons op! T: 0252-628000

Alle tarieven zijn exclusief BTW!

113

Wat zeggen klanten over Meerkantoor?!

Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 1
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 2
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 3
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 4
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 5
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 6
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 7
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 8
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 9
Meerkantoor - Subfooter - Logo banner 10
-
Powered by Logic4

Winkelmandje

Filter